مربی تیم ملی تپانچه:هر سلاح حدود 80 تا 85 میلیون هزینه دارد.

به گزارش بانیما، محسن نصراصفهانی گفت: رییس فدراسیون تیراندازی قول داده است ظرف دو ماه آینده سلاح دو المپین تپانچه به روز گردد.

مربی تیم ملی تپانچه:هر سلاح حدود 80 تا 85 میلیون هزینه دارد.

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایسنا، مربی تیم ملی تپانچه در خصوص تمرینات تیم ملی تپانچه اظهار کرد: تمرینات تپانچه در حال اجرا است، ورزشکاران خوب و منسجم به تمرینات می آیند. امروز چهاردهمین دوره از تمرینات تیم تپانچه به اتمام خواهد رسید. دور بعدی تمرینات با یک هفته استراحت از شنبه 17 آبان شروع خواهد شد.

نصراصفهانی در خصوص مسابقات آنلاین قزاقستان گفت: شرایط تیراندازان خوب است و در مسابقات آنلاین هم نتیجه خوبی به دست آمد. فروغی در این مسابقات به مقام اول و گلخندان با یک اختلاف امتیاز دوم شد. پورحسینی هم در رده چهارم ایستاد. خداراشکر شرایط ورزشکاران خوب است و اگر همین طور شرایط پیش رود می توانیم با آمادگی خوبی در المپیک شرکت کنیم.

مربی تیم ملی تپانچه در خصوص مسائل سر راه ملی پوشان گفت: مسائلی هم وجود دارد که مربوط به سلاح ورزشکاران می گردد. سلاح ورزشکاران از نظر فنی فرسوده شده و احتیاج به بروزرسانی دارد. دادگر قول داده است که ظرف دو ماه آینده سلاح های فروغی و رستمیان دو المپین تیم ملی به روز رسانی شوند.

وی در ادامه گفت: دادگر گفته اگر نتوانیم سلاح های این دو ورزشکار را از آلمان وارد کنیم از همین فروشگاه های داخلی که از قبل وارد شده است تهیه خواهد نمود. البته باید بابت سلاح هایی که از فروشگاه تهیه می گردد هزینه کرد. برای هر دو قبضه 160 میلیون تومان خواهد شد. هر سلاح حدود 80 تا 85 میلیون هزینه خواهد شد.

مربی تیم ملی تپانچه در ادامه در خصوص کمبود فشنگ نیز گفت: در تپانچه فقط رستمیان از فشنگ استفاده می نماید. فشنگ احتیاج داریم اما به خاطر کمبودها مجبوریم طوری مدیریت و برنامه ریزی کنیم تا با داشته ها ورزشکارانمان را در شرایط مناسب قرار دهیم.

نصر اصفهانی مربی تیم ملی تپانچه در این خصوص گفت: رییس فدراسیون پیش بینی نموده است که از این ماه نفری 2 میلیون و پانصد هزار تومان به ورزشکاران پرداخت کند. نمی دانم دقیق برای چند نفر پرداخت گردد اما قول داده است از این ماه مبلغی را هم المپین ها و هم برای رزروها پرداخت کند. در تیم ملی تپانچه 2 المپین و 2 ورزشکار رزرو داریم.

dorezamin.com: بیاید با هم به دور زمین چرخی بزنیم و همه چیز را از نزدیک ببینیم

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 22 مهر 1400 بروزرسانی: 22 مهر 1400 گردآورنده: banima.ir شناسه مطلب: 12782

به "مربی تیم ملی تپانچه:هر سلاح حدود 80 تا 85 میلیون هزینه دارد." امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مربی تیم ملی تپانچه:هر سلاح حدود 80 تا 85 میلیون هزینه دارد."

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید