مشهد، گل محمدی: مقابل ذوب آهن، پدیده همیشگی نبودیم، اگر دستم باز بود 10 بازیکن را تعویض می کردم

به گزارش بانیما، سرمربی تیم فوتبال پدیده شهر خودرو از عملکرد تیمش در دیدار مقابل ذوب آهن اصفهان ابراز نارضایتی کرد.

مشهد، گل محمدی: مقابل ذوب آهن، پدیده همیشگی نبودیم، اگر دستم باز بود 10 بازیکن را تعویض می کردم

به گزارش خبرنگاران از مشهد مقدس، یحیی گل محمدی، سرمربی تیم فوتبال پدیده شهر خودرو پس از شکست تیمش مقابل ذوب آهن در نشست خبری گفت: بازی را خوب آغاز کردیم و دو سه موقعیت خوب هم داشتیم. رفته رفته بعد از خراب شدن موقعیت ها خوب بازی نکردیم و بازی به سمتی رفت که احساسی شد. توقعی که من از بازیکنانم برای پاس ها و بازیسازی بیشتر داشتم، برآورده نشد. ذوب آهن از طرفی خوب بازی کرد و ما اصلاً آن پدیده همیشگی نبودیم.

وی ادامه داد: شرمسار طرفداران شدیم. آنها امروز ورزشگاه را پر نموده بودند. متأسفم که نتوانستیم شادی را به آنها هدیه کنیم. همه ما ناراحت هستیم و امیدوارم که بتوانیم در آینده این بازی بد مان را جبران کنیم. به تیم ذوب آهن هم تبریک می گویم نسبت به ما از لحاظ جنگندگی و ذهنیت برد شرایط بهتری داشتند. اگر مثل 10 دقیقه ابتدایی بازی بودیم می توانستیم بازی را ببریم. هرچه به انتها بازی نزدیک می شدیم شکل کار ما بدتر می شد و اصلاً بازی همیشگی مان را نتوانستیم ارائه دهیم و باید علت آن را پیدا کنیم. هرچه فکر می کنم به هیچ نتیجه ای نمی رسم. اگر دستم باز بود شاید لازم بود که 10 تعویض انجام دهیم. ممکن است که در طول فصل یک بازی بد هم داشته باشیم. امروز بدترین بازی ما تا به اینجای کار بود. باید دنبال نقاط ضعف مان باشیم و در آینده این نتیجه را جبران کنیم.

سرمربی تیم فوتبال پدیده درباره جذب بازیکن خارجی گفت: الان در شرایطی هستیم که دریافت بازیکن خارجی باکیفیت خیلی سخت است. به نظر من چنین بازیکنی پیدا نمی گردد، چون بازیکنان خوب الان قرارداد دارند. البته فیلم یک بازیکن از آمریکای جنوبی را دیده ایم و احتمال اینکه به جمع ما اضافه گردد، هست. همین بازیکنان بودند که این تیم را تا به اینجا آوردند و همین بازیکنان گل زدند. نمی توانیم نسبت به بازی های گذشته شان بی تفاوت باشیم. باید از آنها حمایت کنیم تا ان شاءالله بتوانند بهتر بازی نمایند و موقعیت های بهتری را بسازیم و گل بزنیم.

گل محمدی گفت: بعد از اینکه تیم یک بازی را می بازد، تحلیل های متفاوتی وجود دارد و الان جای این صحبت ها که اگر یک بازیکن می ماند یا می رفت، نیست. همه می دانیم که خلعتبری بازیکن مهمی برای ما بود، ولی او تصمیمش بر رفتن بود و بازیکن جوانی هم نبود که بخواهیم نسبت به تصمیمش پافشاری کنیم. او یک بازیکن باتجربه بود و به نظر من بهترین تصمیمش را گرفت. ما باید به همین بازیکنان بیشتر اعتماد کنیم و بیشتر کوشش کنیم و ان شاءالله در بازی های آینده هم بهتر نتیجه بگیریم. ظرفیت تیم ما یک ظرفیت تعیین است و به نظر من بازیکنان ما تا همین جا هم با جان و دل بازی کردند و بیشتر از حد انتظار بازی کردند. قیمت دو بازیکن تیم های بالای جدول به اندازه کل بودجه یک سال ماست. تیم جوانی داریم و آرزوهای بزرگی داریم و برای آرزوی مان که دریافت سهمیه است، می جنگیم.

وی درباره اینکه در دربی تبریز، ماشین سازی به راحتی دو گل دریافت و بازی را واگذار کرد و شایعاتی مبنی بر تبانی وجود دارد، گفت: من این بازی را ندیدم. حتماً باید بازی را ببینیم و تحلیل کنیم. از الان نمی توانم درباره این بازی صحبتی داشته باشم. امیدوارم این اتفاقاتی که شما می گویید نیفتاده باشد. باید بازی را ببینیم و بعد از آن تجزیه و تحلیل کنیم.

dorezamin.com: بیاید با هم به دور زمین چرخی بزنیم و همه چیز را از نزدیک ببینیم

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 22 مهر 1400 بروزرسانی: 22 مهر 1400 گردآورنده: banima.ir شناسه مطلب: 2088

به "مشهد، گل محمدی: مقابل ذوب آهن، پدیده همیشگی نبودیم، اگر دستم باز بود 10 بازیکن را تعویض می کردم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مشهد، گل محمدی: مقابل ذوب آهن، پدیده همیشگی نبودیم، اگر دستم باز بود 10 بازیکن را تعویض می کردم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید