معاون بانوان وزارت ورزش در اردوی تیم ملی کاراته

به گزارش بانیما، به گزارش خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کاراته، مهین فرهادی زاد، معاون امور بانوان وزارت ورزش و جوانان امروز چهارشنبه در اردوی آماده سازی تیم ملی کاراته بانوان حاضر شد و با ملی پوشان گفت و گو کرد.

معاون بانوان وزارت ورزش در اردوی تیم ملی کاراته

فرهادی زاد در این ملاقات گفت: از اینکه در جمع ملی پوشان کاراته هستم بسیار خوشحالم و کوشش شما برای رسیدن به هدف تان باعث افتخار ماست. در حال حاصر با آرامشی که فدراسیون برای شما فراهم نموده بهترین شرایط را دارید و حضور در مسابقات انتخابی المپیک هم بالاترین امتیاز برای شما به شمار می رود.

وی اضافه نمود: ما امیدوار به رفتن شما به المپیک هستیم و امیدوارم بهترین حالت ها همراه با سلامتی برای تان رقم بخورد و در شرایط عالی بدرخشید.

اشرف امینی سرپرست نایب رئیسی و مدیر تیم های ملی کاراته بانوان نیز گفت: فرهادی زاد از جنس ورزش هستند و همیشه حامی کاراته بودند. تا به این لحظه حمایت های خوبی از سوی وزارت ورزش و جوانان، کمیته ملی المپیک و شخص سید حسن طباطبایی رئیس فدراسیون به بخش بانوان شده است.

امینی گفت: سمانه خوشقدم مربی خوب با اطلاعات فنی بالایی است که گام به گام در کنار بچه ها حضور دارد. مورد به مورد کاراته کاها و تمرینات شان را شبیه سازی و بررسی نموده و برای هر کدام برنامه جداگانه ای تنظیم می نماید.

در ادامه عباسعلی کاپیتان ملی پوش تیم کاراته بانوان گفت: خداروشکر همه شرایط برای ما فراهم است و همه از جمله فدراسیون، کادر فنی و ملی پوشان کوشش می نمایند برای یک هدف که امیدوارم اتفاقات خوبی برایمان رقم بخورد.

این ملی پوش کاراته تاکید نمود: سال گذشته فاطمه چالاکی یکی از ملی پوشانی بود که در کنار ما حضور داشت و در اثر حادثه ای سلامت خود را از دست داد که جا دارد یادی از او نموده و برای ایشان آرزوی سلامتی کنیم.

dorezamin.com: بیاید با هم به دور زمین چرخی بزنیم و همه چیز را از نزدیک ببینیم

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 22 مهر 1400 بروزرسانی: 22 مهر 1400 گردآورنده: banima.ir شناسه مطلب: 6694

به "معاون بانوان وزارت ورزش در اردوی تیم ملی کاراته" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معاون بانوان وزارت ورزش در اردوی تیم ملی کاراته"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید