نحوه صدور گذرنامه زیارتی موقت، افزایش ساعات کارپلیس

به گزارش بانیما، رییس پلیس مهاجرت و گذرنامه ناجا از افزایش ساعات کار دفاتر پلیس بعلاوه 10 و پلیس مهاجرت در ایام اربعین خبرداد.

نحوه صدور گذرنامه زیارتی موقت، افزایش ساعات کارپلیس

به گزارش خبرنگاران، سرهنگ محمدرضا طبایی در پاسخ به پرسش خبرنگاران در خصوص شیوه صدور گذرنامه زیارتی موقت گفت: صدور این گذرنامه از دیروز تحت عنوان برگ تردد اربعین شروع شده است و فردی که قصد سفر به کشور عراق برای زیارت اربعین را داشته باشد با مراجعه به پلیس بعلاوه 10 درخواست خود را ثبت خواهد نمود و برگ تردد برای این فرد رایگان صادر و ارسال خواهد شد.

وی اضافه نمود: گذرنامه این فرد نیز با دریافت هزینه و پس از ایام اربعین برایش ارسال خواهد شد.

طبایی درباره ساعت کار دفاتر پلیس مهاجرت و گذرنامه گفت: در این ایام دفاتر پلیس مهاجرت و گذرنامه موظفند تا زمان مراجعه متقاضیان در محل حاضر بوده و اقدام به ارائه خدمات نمایند. دفاتر پلیس بعلاوه 10 نیز تا ساعت 20 فعال بوده و موظفند که کار مردم در حوزه گذرنامه را انجام دهند.

سرهنگ طبایی دلیل چاپ برگه گذر موقت را افزایش شمار متقاضیان گفت و گفت: به تمام فرودگاه ها و پایانه های کشور عراق اعلام شده که این برگه را بپذیرند و مسئله ای در این خصوص وجود ندارد.

وی در خصوص حداقل اعتبارگذرنامه برای سفر عراق نیز گفت: به دارندگان گذرنامه ای که دارای اعتبار اعم از شش ماه و سه ماه و ... باشد اجازه خروج داده خواهد شد.

dorezamin.com: بیاید با هم به دور زمین چرخی بزنیم و همه چیز را از نزدیک ببینیم

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 22 مهر 1400 بروزرسانی: 22 مهر 1400 گردآورنده: banima.ir شناسه مطلب: 5317

به "نحوه صدور گذرنامه زیارتی موقت، افزایش ساعات کارپلیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نحوه صدور گذرنامه زیارتی موقت، افزایش ساعات کارپلیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید