نشست مدیران عامل باشگاه های سپاهان و ذوب آهن

به گزارش بانیما، محمدرضا ساکت و مجتبی فریدونی به عنوان مدیران عامل دو باشگاه سپاهان و ذوب آهن اصفهان با یکدیگر ملاقات کردند.

نشست مدیران عامل باشگاه های سپاهان و ذوب آهن

به گزارش خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی باشگاه ذوب آهن اصفهان، صبح امروز (یکشنبه) محمدرضا ساکت مدیرعامل باشگاه سپاهان با حضور در ستاد باشگاه ذوب آهن ، با مجتبی فریدونی مدیرعامل باشگاه ذوب آهن اصفهان ملاقات و گفت و گو کرد.

در ابتدای این جلسه مجتبی فریدونی با تبریک میلاد حضرت جوادالائمه (ع) ،مقدم محمدرضا ساکت را گرامی داشت و گفت حضور شما در اینجا باعث دلگرمی بیشترما خواهد بود ، امیدوارم حضور دوباشگاه درکنار هم ثمرات خیری را در پی داشته باشد .

محمد رضا ساکت نیز با تبریک میلاد حصرت جوادالائمه (ع)، انتصاب آقای فریدونی به عنوان مدیرعامل باشگاه ذوب آهن اصفهان را تبریک گفت. وی ضمن آرزوی موفقیت روز افزون برای باشگاه ذوب آهن ، گفت امیدوارم با حضور شما در باشگاه ذوب آهن اصفهان انشاالله شاهد پیشرفت ورزش اصفهان ،کشور و همکاری های دوجانبه دوباشگاه عظیم اصفهان باشیم.

در ادامه این جلسه در مورد ادامه مسابقات لیگ و همکاری دوباشگاه و برگزاری مسابقات چند جانبه ،بحث و گفتگو شد.

در این جلسه همچنین مجتبی فریدونی پیشنهاد داد دوباشگاه ضمن مکاتبه با فدراسیون فوتبال و AFCدر مورد تامین واکسن کرونا برای کادرفنی و بازیکنان تیم های دوباشگاه اقدام نمایند.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

dorezamin.com: بیاید با هم به دور زمین چرخی بزنیم و همه چیز را از نزدیک ببینیم

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 22 مهر 1400 بروزرسانی: 22 مهر 1400 گردآورنده: banima.ir شناسه مطلب: 14542

به "نشست مدیران عامل باشگاه های سپاهان و ذوب آهن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نشست مدیران عامل باشگاه های سپاهان و ذوب آهن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید