نظرسنجی، عملکرد ترامپ در مواجهه با کرونا بدتر از کشورهای دیگر است

به گزارش بانیما، تازه ترین نظرسنجیها نشان داد که دو سوم شهروندان آمریکا معتقدند دولت دونالد ترامپ درمهار کرونا عملکرد پایین تری در قیاس با کشورهای دیگر داشته است.

نظرسنجی، عملکرد ترامپ در مواجهه با کرونا بدتر از کشورهای دیگر است

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، دو سوم آمریکاییها بر این باروند که عملکرد دولت آمریکا برای مقابله با بیماری کرونا بدتر از کشورهای دیگر دنیا است.

به نوشته روزنامه واشنگتن تایمز در این نظرسنجی که به سفارش رادیوی ملی آمریکا و از سوی موسسه ایپسوس با مشارکت 1115 تن در روزهای گذشته انجام شد 65 درصد از شرکت کنندگان گفتند که مدیریت ایالات متحده در مبارزه با این بیماری همه گیر تا حدودی بدتر یا بسیار بدتر از سایر کشورها انجام میدهد.

تنها 25 درصد شرکت کنندگان در این نظرسنجی معتقد بودند که آمریکا در مواجهه با شیوع کرونا بسیا بهتر یا تا حدودی بهتر از سایر کشورها عمل نموده است. بیش از نیمی از حاضران در این نظرسنجی معتقدند که باید اقداماتی بیشتر در آمریکا در مواجهه با کرونا انجام میشد.

بنا بر اعلام دانشگاه جانز هاپکینز، در 24 ساعت گذشته با ثبت ابتلای 46 هزار و 918 مورد جدید به کرونا در ایالات متحده آمریکا، مجموع مبتلایان به کووید-19 در آمریکا به چهار میلیون و 712 هزار و 945 نفر افزایش یافت.

آمار و ارقام دانشگاه جانز هاپکینز همچنین نشان می دهد که در 24 ساعت گذشته، دستکم 557 نفر در ایالات متحده بر اثر ابتلا به کروناویروس جان خود را از دست داده اند و هم اکنون شمار قربانیان این ویروس ناشناخته در آمریکا به 155 هزار و 398 نفر افزایش یافته است.

dorezamin.com: بیاید با هم به دور زمین چرخی بزنیم و همه چیز را از نزدیک ببینیم

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 22 مهر 1400 بروزرسانی: 22 مهر 1400 گردآورنده: banima.ir شناسه مطلب: 11195

به "نظرسنجی، عملکرد ترامپ در مواجهه با کرونا بدتر از کشورهای دیگر است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نظرسنجی، عملکرد ترامپ در مواجهه با کرونا بدتر از کشورهای دیگر است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید