نماینده کنگره آمریکا: ترامپ دروغگو است، مولر این را نشان داد

به گزارش بانیما، فارس نوشت: رئیس کمیسیون قضایی مجلس نمایندگان آمریکا در سخنانی گفت که اظهارات امروز بازپرس ویژه پرونده مداخله روسیه در انتخابات 2016 نشان می دهد که ترامپ دروغ می گوید.

نماینده کنگره آمریکا: ترامپ دروغگو است، مولر این را نشان داد

جرالد نادلر رئیس کمیسیون قضایی مجلس نمایندگان آمریکا گفت اظهاراتی که امروز رابرت مولر بازپرس ویژه پرونده مداخله روسیه در انتخابات 2016 عنوان نمود نشان می دهد که دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا دروغ می گوید.

امروز مولر در کنفرانس خبری از سمت خود استعفا کرد و در سخنان خود نتوانست ترامپ را از ممانعت در اجرای عدالت تبرئه کند و گفت: درباره موضوع ممانعت از اجرای عدالت، اگر ما این اطمینان را داشتیم که رئیس جمهور مرتکب جرم نشده این را می گفتیم اما این اطمینان را نداریم.

مولر هشدار داد که کوشش های سیستماتیک چندگانه برای مداخله در انتخابات ما وجود داشت. این ادعا شایسته توجه از سوی تمامی آمریکایی هاست.

گزارش خلاصه شده رابرت مولر درباره تبانی ادعایی تیم ترامپ با روسیه در جریان انتخابات ریاست جمهوری سال 2016 آمریکا ماه پیش منتشر شد.

این گزارش به این جمع بندی رسیده که اعضای تیم ترامپ با دولت روسیه تبانی نکرده اند. مولر علی رغم این، در این گزارش از 10 اقدام توسط ترامپ نام برده که می توان آنها را مصداق مانع تراشی در اجرای عدالت دانست.

پس از آن دموکرات های کنگره با انتقاد از وزیر دادگستری به خاطر سانسور گزارش مولر خواهان انتشار گزارش کامل وی شدند اما ترامپ مانع از انتشار گزارش کامل مولر شد.

به عقیده جرالد نادلردر صورتی که ثابت گردد ترامپ مبادرت به جلوگیری از اجرای عدالت و سنگ اندازی در روند تحقیقات مولر داشته است، می توان وی را مورد پیگرد قرار داد.

64231

dorezamin.com: بیاید با هم به دور زمین چرخی بزنیم و همه چیز را از نزدیک ببینیم

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 22 مهر 1400 بروزرسانی: 22 مهر 1400 گردآورنده: banima.ir شناسه مطلب: 3137

به "نماینده کنگره آمریکا: ترامپ دروغگو است، مولر این را نشان داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نماینده کنگره آمریکا: ترامپ دروغگو است، مولر این را نشان داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید