نکیسا: اولین زنگ خطر برای پرسپولیس توسط مدیران قبلی به صدا در آمد، تیم باید قبل از فینال آسیا به هماهنگی برسد

به گزارش بانیما، دروازه بان پیشین تیم پرسپولیس و تیم ملی ایران معتقد است که با تساوی این تیم مقابل نفت مسجدسلیمان، زنگ خطر برای فینالیست لیگ قهرمانان آسیا به صدا درآمده است.

نکیسا: اولین زنگ خطر برای پرسپولیس توسط مدیران قبلی به صدا در آمد، تیم باید قبل از فینال آسیا به هماهنگی برسد

نیما نکیسا درباره عملکرد تیم فوتبال پرسپولیس مقابل نفت مسجدسلیمان در هفته سوم لیگ برتر به خبرنگار ورزشی خبرنگاران گفت: بازی با نفت مسجد سلیمان یک زنگ خطر برای پرسپولیس بود که به صدا در آمد. پرسپولیس تیم بزرگی است و اولین زنگ خطر توسط مدیران قبلی پرسپولیس به صدا در آمد و دست تیم را برای لیگ خالی گذاشتند.

وی ادامه داد: پرسپولیس تیم بزرگی است و باید همیشه بزرگی کند. مردم و هواداران از این تیم انتظار دارند حتی در سخت ترین بازی ها پیروز شود. حریف آنالیز خوبی از پرسپولیس داشت و تمام روزنه های نفوذ این تیم را بسته بود و به دنبال ضدحملات بود و به هدفی که داشت رسید. ن4ت مسجدسلیمان به خوبی پیروز شد یک امتیاز از قهرمان لیگ بگیرد.

نکیسا دباره دیدار بعدی پرسپولیس مقابل شهر خودرو گفت: تیم شهر خودرو یک تیم متحول شده است و مدیر این باشگاه دست به کار بزرگی زده که مهدی رحمتی را به عنوان سرمربی معرفی کرده است. رحمتی تجربیات زیادی با مربیان خارجی و داخلی در فوتبال دارد و این بازی می تواند شروع پرقدرت و با انگیزه ای برای باشد .

دروازبان پیشین پرسپولیس در خاتمه تاکید کرد: بهترین راه برای پرسپولیس این است که تا قبل از فینال آسیا تاکتیک مدنظر کادر فنی را در زمین پیاده کند. بهتر است کادر فنی از بازیکنی استفاده کند که در آسیا می خواهد از آنها استفاده کند تا تیم با تاکتیک مد نظر به هماهنگی لازم برسد.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و جهان را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و جهان را در کانال اینستاگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

dorezamin.com: بیاید با هم به دور زمین چرخی بزنیم و همه چیز را از نزدیک ببینیم

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 22 مهر 1400 بروزرسانی: 22 مهر 1400 گردآورنده: banima.ir شناسه مطلب: 13195

به "نکیسا: اولین زنگ خطر برای پرسپولیس توسط مدیران قبلی به صدا در آمد، تیم باید قبل از فینال آسیا به هماهنگی برسد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نکیسا: اولین زنگ خطر برای پرسپولیس توسط مدیران قبلی به صدا در آمد، تیم باید قبل از فینال آسیا به هماهنگی برسد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید