وان پلاس 8T احتمالا با شارژر فوق سریع 65 واتی راهی بازار می گردد

به گزارش بانیما، با توجه به گزارشاتی که اخیرا منتشر شده، ظاهرا پرچم دار بعدی وان پلاس که احتمالا وان پلاس 8T نام دارد قرار است به یک شارژر فوق سریع 65 واتی مجهز گردد.

وان پلاس 8T احتمالا با شارژر فوق سریع 65 واتی راهی بازار می گردد

از زمان عرضه سری وان پلاس 8 مدت زمان زیادی نمی گذرد اما اگر بخواهیم طبق سیاست سال گذشته وان پلاس پیش برویم، احتمالا نام پرچم دار بعدی این شرکت وان پلاس 8T خواهد بود و تا ماه اکتبر هم راهی بازار نمی گردد.

در حال حاضر باید گفت هیچ اطلاع خاصی از این محصول نداریم جز اینکه دیگر قرار نیست نسخه مک لارن آن راهی بازار گردد چون همین چند وقت پیش بود که همکاری وان پلاس با این برند به سرانجام رسید. اما با توجه به آنچه که به وسیله حالت Engineering Mode گوشی های وان پلاس کشف شده، این را هم می دانیم که ظاهرا پرچم دار بعدی این شرکت قرار است به یک شارژر فوق سریع 65 واتی مجهز گردد.

نرم افزار Engineering Mode معمولا در تمام گوشی های وان پلاس وجود دارد تا کاربران بتوانند به یاری آن از اطلاعات سخت افزاری گوشی های خود مطلع شوند. اما در آخرین بروزرسانی این نرم افزار در نسخه بتای اندروید 11، به قابلیت های پرچم دار آینده وان پلاس نیز اشاره شده که از جمله آن ها شارژر 65 واتی است.

این اطلاعات توسط توسعه دهنده ای با نام Lavin Amarnani کشف شد و اگر حقیقت داشته باشد، یعنی وان پلاس در نظر دارد سرعت شارژر گوشی آینده خود را به نسبت نسل فعلی دو برابر افزایش دهد که این پیشرفت واقعا عظیمی به حساب می آید.

البته ماه گذشته نیز شارژر 65 واتی وان پلاس گواهی نامه شرکت آلمانی TUV Rheinland را دریافت نموده بود. به همین خاطر می توان با اطمینان گفت وان پلاس عرضه چنین شارژری را در برنامه آینده خود دارد.

مقایسه دوربین وان پلاس 8 پرو با آیفون 11 پرو در عکاسی و فیلم برداری

وان پلاس 8 پرو در حال حاضر از یک شارژر 30 واتی سیمی پشتیبانی می نماید که وان پلاس آن را به همراه وان پلاس 6T مک لارن ادیشن معرفی نموده بود. بنابراین به نظر می رسد نوبتی هم باشد نوبت به بروزرسانی عظیمی در بخش شارژر است.

در حال حاضر اگرچه شارژرهای 30 واتی هم برای رفع کردن احتیاج کاربران کافی به نظر می رسند اما از آن جایی که ظرفیت باتری ها نیز هر سال افزایش می یابد، بنابراین وجود چنین شارژرهای سریعی حتما به یاری کاربران خواهد آمد.

اوپو و ریلمی نیز پیش از این فناوری شارژ سریع 65 واتی را برای گوشی های خود معرفی نموده بودند و از آن جایی که این شرکت های چینی رابطه بسیار نزدیکی با یکدیگر دارند، احتمالا وان پلاس نیز از همان فناوری شارژ سریع در شارژر خود استفاده می نماید.

اوپو و ریلمی در جدیدترین پرچم داران خود برای رسیدن به چنین سرعتی از فناوری باتری دو سلولی استفاده کردند که هر بخش به صورت جداگانه شارژ می گردد. اگرچه رسیدن به این سرعت، فوق العاده به نظر می رسد اما همین مسئله در دراز مدت روی سلامت باتری تاثیر منفی می گذارد. با این حال انتظار می رود وان پلاس بتواند در سال آینده این مشکل اساسی را حل نماید.

شرکت های چینی در حالی به فناوری شارژ 65 واتی دست پیدا کردند که رقبای نام داری چون سامسونگ و اپل حداکثر از شارژرهای 45 و 18 واتی بهره می برند. این در شرایطی است که سامسونگ و اپل از عظیم ترین شرکت های سازنده گوشی به حساب می آیند و معین نیست اگر چنین شرایطی ادامه پیدا کند، تا چند سال این دو غول عظیم فناوری می توانند به سلطه خود بر بازار گوشی های هوشمند ادامه دهند.

6 حقیقت درباره باتری گوشی ها | از تاثیر شارژ سریع روی باتری تا شارژ بیش از حد

منبع: phonearena

dorezamin.com: بیاید با هم به دور زمین چرخی بزنیم و همه چیز را از نزدیک ببینیم

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 22 مهر 1400 بروزرسانی: 22 مهر 1400 گردآورنده: banima.ir شناسه مطلب: 10375

به "وان پلاس 8T احتمالا با شارژر فوق سریع 65 واتی راهی بازار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وان پلاس 8T احتمالا با شارژر فوق سریع 65 واتی راهی بازار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید