واکنش روسیه به تحریم ظریف: درک ذهن آمریکایی ها بسیار سخت است

به گزارش بانیما، یک مقام ارشد روسیه در واکنش به اقدام دولت آمریکا در تحریم وزیر امور خارجه ایران، درک ذهن آمریکایی ها را بسیار سخت توصیف کرد.

واکنش روسیه به تحریم ظریف: درک ذهن آمریکایی ها بسیار سخت است

به گزارش گروه مانیتورینگ بین الملل خبرنگاران، دیمیتری پولیانسکی، معاون سفیر روسیه در سازمان ملل متحد به اقدام دولت آمریکا در تحریم محمد جواد ظریف، وزیر خارجه ایران واکنش نشان داد.

این مقام روسیه گفت: گاهی فهمیدن اینکه در ذهن آمریکایی ها چه می گذرد کار بسیار دشواری است. [ذهن آنها] کماکان برای من یک معما است. ذهن آمریکایی ها مانند ذهن یک زن بسیار پررمز و راز است.

دولت آمریکا بامداد امروز در اقدامی خلاف قانون و عرف بین المللی، نام ظریف را در فهرست افراد تحریم شده قرار داد. این اقدام با انتقاد اتحادیه اروپا، روسیه، چین و بسیاری از نمایندگان کنگره آمریکا روبرو شده است.

تحریم وزیر خارجه ایران پس از آن صورت گرفت که وی در سفر اخیرش به نیویورک با رسانه های مختلف آمریکایی مصاحبه نموده و سیاست های واشنگتن را مورد انتقاد قرار داد.

پس از بازگشت ظریف از نیویورک، مایک پامپئو وزیر خارجه آمریکا از اینکه به ادعای او رسانه های آمریکایی بلندگو در اختیار ظریف قرار می دهند، ابراز خشم کرد.

dorezamin.com: بیاید با هم به دور زمین چرخی بزنیم و همه چیز را از نزدیک ببینیم

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 22 مهر 1400 بروزرسانی: 22 مهر 1400 گردآورنده: banima.ir شناسه مطلب: 4002

به "واکنش روسیه به تحریم ظریف: درک ذهن آمریکایی ها بسیار سخت است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش روسیه به تحریم ظریف: درک ذهن آمریکایی ها بسیار سخت است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید