#وزیر-عمارت ، انتقاد کاربران از اثاث کشی وزیر جوان به عمارت کلاه فرنگی

به گزارش بانیما، انتقال دفتر کار محمدجواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به عمارت کلاه فرنگی واکنش کاربران فضای مجازی را به همراه داشت.

#وزیر-عمارت ، انتقاد کاربران از اثاث کشی وزیر جوان به عمارت کلاه فرنگی

به گزارش خبرنگار، از چند ماه پیش زمزمه انتقال دفتر کار وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به عمارت کلاه فرنگی به گوش می رسید. محمدجواد آذری جهرمی وزیر جوان ارتباطات اعلام نموده بود که به واسطه علاقه اش به حفظ بناهای تاریخی، برای حفظ و احترام به عمارت کلاه فرنگی (بی سیم)، تصمیم گرفته شد تا این بنای تاریخی به دفتر کارش تبدیل گردد و حتی آثار قرار گرفته داخل آن نیز در همان فضا بماند.

اثاث کشی حاشیه دار وزیر ارتباطات

انتشار این خبر در فضای مجازی و رسانه ها واکنش کاربران فضای مجازی را به همراه داشت.کاربران با هشتگ #وزیر-عمارت نسبت به این تصمیم آذری جهرمی انتقاد کردند و این کار را اقدامی تشریفاتی و هزینه ساز در وضعیت کنونی کشور دانستند.

لازم به ذکر است، عمارت کلاه فرنگی (بی سیم) مربوط به دوره پهلوی است و در تهران داخل محوطه وزارت ارتباطات قرار گرفته است. این اثر تاریخی در 17 خرداد 1379 به عنوان یکی از آثار ملی ایران به ثبت رسید. کلاه فرنگی از مجموعه ساختمان های به جا مانده از قاجار است و نخستین قصری است که به دستور فتحعلی شاه و با همراهی جوانان ایل قاجار ساخته شد. نخستین فرکانس های رادیو ایران از این ساختمان مخابره شده است.

dorezamin.com: بیاید با هم به دور زمین چرخی بزنیم و همه چیز را از نزدیک ببینیم

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 22 مهر 1400 بروزرسانی: 22 مهر 1400 گردآورنده: banima.ir شناسه مطلب: 1538

به "#وزیر-عمارت ، انتقاد کاربران از اثاث کشی وزیر جوان به عمارت کلاه فرنگی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "#وزیر-عمارت ، انتقاد کاربران از اثاث کشی وزیر جوان به عمارت کلاه فرنگی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید