پذیرش اتاق بندرعباس در زنجیره بین المللی اعتباربخشی گواهی مبدأ از طریق icc پاریس

به گزارش بانیما، رئیس اتاق بندرعباس از پذیرش نهایی اتاق بندرعباس در زنجیره بین المللی اعتباربخشی گواهی مبدأ از طریق icc پاریس خبر داد.

پذیرش اتاق بندرعباس در زنجیره بین المللی اعتباربخشی گواهی مبدأ از طریق icc پاریس

محمدرضا صفا در این رابطه گفت: با پیگیری و اقدامات اجرا شده از طریق اتاق بندرعباس، این اتاق می تواند در زنجیره بین المللی اعتبار بخش گواهی مبدأ مبادلات تجاری فرامرزی خود را انجام دهد.

او شرح داد: اتاق بندرعباس دومین اتاق در کشور است که به این زنجیره متصل شده و ازاین پس گواهی بین المللی صادر می کند که دارای اعتباری جهانی است.

صفا ادامه داد: این دستاورد بزرگ به همت پیگیری ها و تلاش های بی وقفه امور بین الملل اتاق بندرعباس و حمایت های کمیته ایرانی اتاق بازرگانی بین المللی محقق شده است.

رئیس اتاق بندرعباس افزود: فعالیت های اتاق بندرعباس در بخش بین المللی و همچنین دستیابی به بازارهای هدف همچنان با قدرت دنبال می شود و بدون شک اولویت نخست ما در این برهه تقویت جایگاه محصولات استان در بازارهای هدف است.

صفا شرح داد: اتاق بندرعباس به نام دومین اتاق بازرگانی کشور با برخی از سایر اتاق های بازرگانی از کشورهای ایرلند و نیوزلند و همچنین اتاق لس آنجلس ازجمله جدیدترین اعضای زنجیره بین المللی اعتباربخشی گواهی مبدأ محسوب می شوند و از نشان و علامت گواهی مبدأ معتبر بین المللی بهره مند خواهند شد که این نشان تصدیق شده، به بانک ها، جوامع کسب وکار، ادارات گمرک و تجار این اطمینان را می دهد که گواهی مبدأ اتاق بندرعباس مطابق با دقیق ترین و به روزترین معیارها و همچنین معتبرترین استانداردهای مربوطه صادر شده است.

یادآور می شود پذیرش نهایی اتاق بندرعباس در زنجیره بین المللی اعتباربخشی گواهی مبدأ از طریق icc در تاریخ 18 و 19 ماه می 2021 (29 و 30 اردیبهشت 1400) و با حضور 47 کارشناس حوزه گواهی مبدأ صورت پذیرفت.

dorezamin.com: بیاید با هم به دور زمین چرخی بزنیم و همه چیز را از نزدیک ببینیم

منبع: اتاق بازرگانی ایران
انتشار: 22 مهر 1400 بروزرسانی: 22 مهر 1400 گردآورنده: banima.ir شناسه مطلب: 16283

به "پذیرش اتاق بندرعباس در زنجیره بین المللی اعتباربخشی گواهی مبدأ از طریق icc پاریس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پذیرش اتاق بندرعباس در زنجیره بین المللی اعتباربخشی گواهی مبدأ از طریق icc پاریس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید