پرسپولیس به حرف وزارت ورزش گوش نکرد تا سود بیشتری کند

به گزارش بانیما، به گزارش خبرنگاران، ابوالقاسم شمسی جامخانه در خصوص عقد قرارداد باشگاه پرسپولیس با یکی از کارگزاران بورس برای درآمدزایی از برند این باشگاه گفت: قبل از انعقاد قرارداد، وزارت ورزش طی نامه ای از ما خواست که درباره این موضوع اظهارنظر کنیم.

پرسپولیس به حرف وزارت ورزش گوش نکرد تا سود بیشتری کند

وی افزود: قراردادی که برای ما ارسال شد، پنج ساله بود اما پیشنهاد سازمان درباره مدت زمان این قرارداد سه سال بود که این اصلاح انجام شد. با این حال شروط دیگری وجود داشت که دچار تغییراتی شد.

معاون شرکت ها و قیمت گذاری بنگاه های سازمان خصوصی سازی درباره تغییرات ایجاد شده شرح داد: هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس بدون توجه به نظر وزارت ورزش و سازمان خصوصی سازی، اقدام به عقد قرارداد کرد؛ همین امر باعث شد تا وزارت ورزش خواستار ایجاد تغییراتی در قرارداد شود که مقاومت هایی از سوی کارگزار به همراه داشت.

شمسی جامخانه ادامه داد: در نهایت دو طرف به یک رقم تعیین رضایت دادند تا قرارداد جاری شود. قاعدتاً اگر آنچه نظر وزارت ورزش و سازمان خصوصی سازی بود و هیئت مدیره اعمال کرد، درصد بیشتر و بهتری نصیب باشگاه پرسپولیس می شد.

وی درباره اینکه آیا قرارداد موجود قانونی است؟ افزود: بله این موضوع هیچ مسئله ای ندارد البته نامه وزارت ورزش و جوانان به سازمان خصوصی سازی، جنبه مشورتی داشت که مهمترین موضوع آن، مدت زمان قرارداد بود.

معاون شرکت ها و قیمت گذاری بنگاه های سازمان خصوصی سازی در رابطه با اینکه اگر باشگاه پرسپولیس واگذار شود، چنین قراردادی لغو خواهد شد، گفت: شرکتی که قرارداد بسته، ملزم به رعایت آن است. موضوعی که هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس باید رعایت می کرد، انجام نشد تا درصد سود کمتری به این باشگاه برسد.

dorezamin.com: بیاید با هم به دور زمین چرخی بزنیم و همه چیز را از نزدیک ببینیم

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 22 مهر 1400 بروزرسانی: 22 مهر 1400 گردآورنده: banima.ir شناسه مطلب: 7265

به "پرسپولیس به حرف وزارت ورزش گوش نکرد تا سود بیشتری کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرسپولیس به حرف وزارت ورزش گوش نکرد تا سود بیشتری کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید