پوتین: روسیه قادر به برگزاری رقابت های ورزشی همانند جام جهانی 2018 است

به گزارش بانیما، رئیس جمهور روسیه بیان کرد کشورش قادر به سازماندهی و برگزاری رقابت های مهم بین المللی ورزشی همانند جام جهانی فوتبال 2018 است.

پوتین: روسیه قادر به برگزاری رقابت های ورزشی همانند جام جهانی 2018 است

به گزارش خبرنگاران و به نقل از خبرگزاری ریانووستی روسیه، ولادیمیر پوتین امروز (چهارشنبه) در نشست عمومی تجارت روسیه گفت: روسیه دارای توانمندی لازم برای برگزاری رقابت هایی در مقیاس جام دنیای فوتبال 2018 است. پیروز شدیم به خوبی آماده این رقابت ها و برگزاری آن در بالاترین سطح ممکن شویم.

رئیس جمهور روسیه اضافه کرد: طبق برنامه از پیش معین شده توانستیم جام دنیای فوتبال را به عنوان یک جشنواره برای تمامی اهالی فوتبال دنیا، برای تمام طرفداران این بازی جذاب میزبانی کنیم. با میزبانی سطح بسیار بالای جام دنیای فوتبال نشان دادیم که روسیه می تواند چنین رقابت های ورزشی را سازماندهی و میزبانی کند.

ولادیمیر پوتین گفت: کار مشابه جام دنیای فوتبال 2018 را در المپیک زمستانی سوچی 2014 انجام دادیم. پیش روی روسیه رقابت های مهم ورزشی بین المللی از جمله المپیاد دانشجویی دنیا در شهر کراسنویارک قرار دارند.

جام دنیای فوتبال 2018 در روزهای 24 خرداد تا 24 تیر ماه امسال در 12 استادیوم 11 شهر روسیه برگزار گردید که با قهرمانی تیم ملی فرانسه سرانجام یافت.

dorezamin.com: بیاید با هم به دور زمین چرخی بزنیم و همه چیز را از نزدیک ببینیم

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 22 مهر 1400 بروزرسانی: 22 مهر 1400 گردآورنده: banima.ir شناسه مطلب: 1781

به "پوتین: روسیه قادر به برگزاری رقابت های ورزشی همانند جام جهانی 2018 است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پوتین: روسیه قادر به برگزاری رقابت های ورزشی همانند جام جهانی 2018 است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید