پیام دکتر مونسان به مناسبت روز بزرگداشت شهدا

به گزارش بانیما، پیام دکتر مونسان به مناسبت روز بزرگداشت شهدا منتشر شد.

پیام دکتر مونسان به مناسبت روز بزرگداشت شهدا

به گزارش خبرنگاران، در متن پیام علی اصغر مونسان معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آمده است:

بسم رب الشهداء و الصدیقین

ان الجهاد باب من ابواب الجنه فتحه الله لخاصة اولیائه - جهاد دری از درهای بهشت است که خداوند آن را بر روی اولیای خاص خود گشوده است.(امیر المومنین علی ع)

در آستانه بهار طبیعت و تحول دل ها، بار دیگر عطر یاد و خاطره شهیدان، همانانی که سبزینگی و شکوفایی بهار انقلاب اسلامی مرهون خون پاکشان است، در تمام کوچه پس کوچه ها می پیچد.

بی تردید تار و پود این مرز و بوم اسلامی و انقلابی را با جهاد، رمز ایستادگی و شهادت، اوج تعالی انسان تنیده اند. میراث معنوی سیدالشهداء(ع) که چهارده قرن، سینه به سینه و جان به جان، به شهیدان انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مدافعان حریم و حرم رسید. بر این اساس روایت حماسه آفرینی شهیدان اسلام را پایانی نیست، و چه زیبا رهبر معظم انقلاب می فرمایند: یاد شهدا باید همیشه در فضاى جامعه زنده باشد.

22 اسفند، روز بزرگداشت شهدا و سالروز تاسیس بنیاد شهید انقلاب اسلامی به فرمان حضرت امام خمینی(ره) را به ملت شهیدپرور ایران اسلامی به ویژه خانواده معزز و معظم شهدا تبریک و تهنیت می گویم و توفیق پیروی و صیانت از سیره و اندیشه شهیدان را، به عنوان ارزشمندترین میراث معنوی ایران اسلامی، از خداوند متعال مسئلت دارم.

dorezamin.com: بیاید با هم به دور زمین چرخی بزنیم و همه چیز را از نزدیک ببینیم

منبع: میراث آریا
انتشار: 22 مهر 1400 بروزرسانی: 22 مهر 1400 گردآورنده: banima.ir شناسه مطلب: 4694

به "پیام دکتر مونسان به مناسبت روز بزرگداشت شهدا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیام دکتر مونسان به مناسبت روز بزرگداشت شهدا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید