پیگیری استاندار گیلان برای جبران خسارت های وارده به برنج کاران

به گزارش بانیما، خبرنگاران/گیلان استاندار گیلان در ملاقات با رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور، موضوع جبران خسارت های وارده به کشاورزان برنج کار ناشی از بارش های مداوم و مستمر باران طی سال زراعی جاری را پیگیری کرد.

پیگیری استاندار گیلان برای جبران خسارت های وارده به برنج کاران

به گزارش خبرنگاران، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری گیلان، ارسلان زارع امروز در ملاقات با دکتر محمدباقر نوبخت موضوع جبران خسارت های وارده به کشاورزان برنجکار ناشی از بارش های مداوم و مستمر باران طی سال زراعی جاری را پیگیری کرد.

پیگیری پروژه های مرتبط با جهش فراوری استان از دیگر مواردی بود که در ملاقات نماینده عالی دولت در گیلان با دکتر نوبخت انجام شد.

همچنین جذب اعتبار برای تکمیل پروژه های بهداشت و درمان استان از جمله بیمارستان 400 تخت خوابی رشت، در ملاقات امروز استاندار گیلان با رییس سازمان برنامه و بودجه کشور مورد پیگیری نهاده شد.

لازم به ذکر است؛ استاندار گیلان چهارم شهریورماه جاری در نامه ای به رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور و نیز رئیس سازمان مدیریت بحران کشور، میزان خسارت ها را اعلام نموده بود.

استان گیلان با دارا بودن 238 هزار هکتار اراضی شالیزاری، رتبه دوم در فراوری محصول استراتژیک برنج را در کشور دارا بوده و همه ساله با فراوریی بالغ بر 750 هزار تن برنج سفید، احتیاج بالغ بر 20 میلیون نفر از جمعیت کشور را به این ماده غذایی تامین می نماید.

دکتر نوبخت پایان هفته جاری به منظور بازدید از چندین پروژه عمرانی و مرتبط با اقتصاد مقاومتی و همچنین امضای تفاهم نامه ساخت دو هزار واحد مسکونی محرومان با همکاری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، به گیلان سفر می نماید.

dorezamin.com: بیاید با هم به دور زمین چرخی بزنیم و همه چیز را از نزدیک ببینیم

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 22 مهر 1400 بروزرسانی: 22 مهر 1400 گردآورنده: banima.ir شناسه مطلب: 11777

به "پیگیری استاندار گیلان برای جبران خسارت های وارده به برنج کاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیگیری استاندار گیلان برای جبران خسارت های وارده به برنج کاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید