کریمی: فشار وحشتناکی روی بازیکنان و رحمتی وجود داشت، در جام حذفی مثل همه تیم ها دنبال قهرمانی هستیم

به گزارش بانیما، هافبک تیم فوتبال شهر خودرو فشار روحی روی بازیکنان و سرمربی این تیم پیش از ملاقات مقابل پیکان را وحشتناک توصیف کرد.

کریمی: فشار وحشتناکی روی بازیکنان و رحمتی وجود داشت، در جام حذفی مثل همه تیم ها دنبال قهرمانی هستیم

امیرحسین کریمی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران با ابراز خرسندی از پیروزی تیمش برابر پیکان گفت: قبل از این بازی مسئولان استانی در تمرینات ما حاضر شدند و این موضوع روحیه و انگیزه بازیکنان را بیشتر کرد. آنها قول دادند که مسائل را حل نمایند و در این مدت سرمربی ما هم خیلی کوشش کرد تا مسائل حل گردد. خدا را شکر که بازی خوبی برابر پیکان انجام دادیم و در نهایت هم به حق مان رسیدیم.

وی در ادامه اضافه نمود: در چند هفته فشار وحشتناکی روی بازیکنان و رحمتی وجود داشت و روح و روان ما به هم ریخته بود. خیلی مواقع مشکل بلیت پرواز داشتیم و حتی در یک بازی هم ما را نمی خواستند به ورزشگاه راه بدهند. از لحاظ اقتصادی و امکاناتی نیز مشکل داشتیم، ولی حالا امیدوارم این مسائل رفع گردد تا بتوانیم در ادامه لیگ نتایج خوبی بگیریم.

کریمی که در این بازی پیروز به ثبت دومین پاس گل خود در لیگ برتر شد، درباره عملکردش در این فصل اظهار داشت: پاس گل من هم زحمت همه بچه ها بود که الجبوری آن را تبدیل به گل کرد. من همواره کوششم را می کنم تا بازیکن مؤثری باشم. تا اینجا هم خوب کار کردم هر چند که کادر فنی باید در خصوص عملکردم نظر بدهد.

هافبک شهر خودرو راجع به بازی تیمش برابر ذوب آهن در جام حذفی توضیح داد: همه تیم ها در این جام دنبال قهرمانی هستند و ما هم این هدف را داریم. بازی اول هم برابر ذوب آهن است که بازی سختی خواهد بود، ولی امیدوارم گام اول را محکم برداریم.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

dorezamin.com: بیاید با هم به دور زمین چرخی بزنیم و همه چیز را از نزدیک ببینیم

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 22 مهر 1400 بروزرسانی: 22 مهر 1400 گردآورنده: banima.ir شناسه مطلب: 14708

به "کریمی: فشار وحشتناکی روی بازیکنان و رحمتی وجود داشت، در جام حذفی مثل همه تیم ها دنبال قهرمانی هستیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کریمی: فشار وحشتناکی روی بازیکنان و رحمتی وجود داشت، در جام حذفی مثل همه تیم ها دنبال قهرمانی هستیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید