گرنت های پژوهشی وزارت علوم افزایش یافت

به گزارش بانیما، رئیس مرکز مطالعات و همکاری های علمی و بین المللی وزارت علوم گفت: با توجه به تمهیدات اندیشیده شده گرنت های پژوهشی را در راستای حمایت از پژوهشگران افزایش داده ایم.

گرنت های پژوهشی وزارت علوم افزایش یافت

مسعود صدری نسب، رئیس مرکز مطالعات و همکاری های علمی و بین المللی وزارت علوم تحقیقات و فناوری در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرنگاران درباره ای گرنت های پژوهشی این وزارت خانه گفت: با تدابیر اندیشیده شده و در جهت افزایش حمایت از پژوهشگران داخلی گرنت های پژوهشی را افزایش داده ایم.

صدری نسب با بیان اینکه پروژه های تحقیقاتی مورد تایید وزارت علوم از گرنت های 30، 40 و50 میلیون تومانی برخوردار خواهند شد؛ افزود: متقاضیان لازم است به سایت معاونت همکاری های علمی و بین المللی وزارت علوم مراجعه کنند و از خدمات این مرکز بهره مند شوند. همه تلاشمان را می کنیم تا با افزایش تعداد پژوهشگران و تحقیقات پژوهشی اولویت های جامعه را پاسخ دهیم.

رئیس مرکز مطالعات و همکاری های علمی و بین المللی وزارت علوم در خاتمه اظهار داشت: پژوهشگران همچنین می توانند از پشتیبانی وزارت علوم برخوردار شوند و با پژوهشگران خارجی به انجام پروژ های مشترک بپردازند.

dorezamin.com: بیاید با هم به دور زمین چرخی بزنیم و همه چیز را از نزدیک ببینیم

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 22 مهر 1400 بروزرسانی: 22 مهر 1400 گردآورنده: banima.ir شناسه مطلب: 6087

به "گرنت های پژوهشی وزارت علوم افزایش یافت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گرنت های پژوهشی وزارت علوم افزایش یافت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید