گلکسی Z Flip پایین تر از آیفون XS، در رتبه 27 بهترین دوربین گوشی نهاده شد

به گزارش بانیما، وب سایت DxOMark روز گذشته دوربین گلکسی Z Flip را مورد آنالیز قرار داد که در نهایت گوشی تاشوی سامسونگ توانست پایین تر از پرچم دار 2 سال قبل اپل، در رتبه 27 قرار بگیرد.

گلکسی Z Flip پایین تر از آیفون XS، در رتبه 27 بهترین دوربین گوشی نهاده شد

یکی از جالب ترین و خاص ترین گوشی که در سال 2020 رونمایی شد گلکسی Z Flip است اما این خاص بودن فقط در طراحی تاشوی آن خلاصه می گردد چون در بخش سخت افزار، به خصوص دوربین، چیز خاصی را مشاهده نمی کنیم. اخیرا هم وب سایت DxOMark دوربین این محصول را مورد آنالیز قرار داد که نتیجه آن چیزی بهتر از رتبه 27 نبود!

امتیاز کلی دوربین گلکسی Z Flip به 105 رسید که در واقع برای محصولی که اولین تجربه سامسونگ هم به حساب می آید آنقدرها بد نیست. اما ظاهرا آنقدر بد بوده که آن را پایین تر از پرچم دار دو سال گذشته اپل یعنی آیفون XS قرار دهد.

شیائومی مشغول ساخت گوشی تاشو مشابه گلکسی Z Flip است

البته مشخصات دوربین در این گوشی اصلا پایین نیست منتها رقابت در این بخش بسیار شدید شده و اگرچه این محصول جدید است اما در بخش دوربین اصلا متناسب با احتیاج و استاندارد روز کار نکرد. ثبت جزئیات پایین، تصاویر مصنوعی و به دور از واقعیت، عملکرد کند فوکوس اتوماتیک و همچنین اعوجاج رنگی در تصاویر ثبت شده توسط دوربین فوق عریض خصوصا درون منزل، از ضعف های دوربین گلکسی Z Flip به حساب می آیند.

البته در رابطه با نقاط قوت این محصول هم باید به محدوده دینامیکی عریض آن اشاره کنیم که معمولا در گوشی های سامسونگ به خوبی انجام می گیرد. نمایش زیبا و جذاب رنگ ها، تعادل مناسب رنگ سفید و نویز کم تصاویر از جمله ویژگی های شاخص نماینده تاشو سامسونگ در تصویربرداری به حساب می آیند. در فیلم برداری نیز قابلیت های فوکوس و لرزشگیر به یاری این گوشی می آیند تا همه چیز به بهترین شکل ممکن ضبط گردد.

به طور کلی عملکرد دوربین این محصول را باید رضایت بخش ارزیابی کرد چون اگرچه در رده 27 واقع شده است اما باز هم می تواند احتیاج بسیاری از کاربران را در زمینه عکاسی و فیلم برداری رفع کند.

سامسونگ توسعه سنسور دوربین 250 مگاپیکسلی را شروع نموده است

منبع: gsmarena

dorezamin.com: بیاید با هم به دور زمین چرخی بزنیم و همه چیز را از نزدیک ببینیم

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 22 مهر 1400 بروزرسانی: 22 مهر 1400 گردآورنده: banima.ir شناسه مطلب: 9314

به "گلکسی Z Flip پایین تر از آیفون XS، در رتبه 27 بهترین دوربین گوشی نهاده شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گلکسی Z Flip پایین تر از آیفون XS، در رتبه 27 بهترین دوربین گوشی نهاده شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید