15 نفر از کادر درمانی استان ایلام به کرونا مبتلا شده اند

به گزارش بانیما، خبرنگاران/ایلام رییس دانشگاه علوم پزشکی ایلام از ابتلای 15 نفر از کادر درمانی استان به کرونا ویروس خبر داد.

15 نفر از کادر درمانی استان ایلام به کرونا مبتلا شده اند

دکتر محمدکریمیان با اعلام این مطلب اظهار کرد: طی 24 ساعت گذشته تعداد 9 مورد مثبت جدید بیماری کرونا در استان گزارش شده است.

وی اعلام کرد: با گزارش 5 مورد فوتی در 24 ساعت گذشته؛ تعداد بیماران فوتی مبتلا به کرونا در استان 21 نفر افزایش یافته است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی ایلام ادامه داد: همچنین تعداد پرسنل درگیر با بیماری کرونا در استان به 15 نفر افزایش یافته که از این رقم، تعداد 6 پزشک و 9 نفر از کادر بهداشتی و درمانی به بیماری کرونا مبتلا شده اند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی ایلام اعلام کرد: همچنین از ابتدای ورود این بیماری به استان؛ تعداد 153 بیمار مبتلا به کرونا نیز بهبود یافته اند.

کریمیان از عموم مردم استان درخواست کرد که خطر کرونا را جدی گرفته و با پرهیز از خروج های غیرضرور از خانه، یاری کار پرسنل بهداشتی و درمانی باشند.

وی همچنین از مردم خواست برای حفظ سلامتی خود و خانواده شان با مراجعه به سامانه salamat.gov.ir و ثبت اطلاعات خود، دانشگاه علوم پزشکی را در ارائه بهتر و زودتر خدمات، یاری کنند.

dorezamin.com: بیاید با هم به دور زمین چرخی بزنیم و همه چیز را از نزدیک ببینیم

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 22 مهر 1400 بروزرسانی: 22 مهر 1400 گردآورنده: banima.ir شناسه مطلب: 8378

به "15 نفر از کادر درمانی استان ایلام به کرونا مبتلا شده اند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "15 نفر از کادر درمانی استان ایلام به کرونا مبتلا شده اند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید