30 مدل صفحه کابینت مشکی در آشپزخانه های شیک امروزی

به گزارش بانیما، شاید بیراه نباشد اگر بگوییم 90 درصد آشپزخانه های امروزی از صفحه رو کابینتی سفید استفاده می نمایند و ظاهری بواقع شیک و تمیز به دکوراسیون می دهند، اما صفحه کابینت مشکی هم می تواند جایگزین بسیار مناسبی برای رو کابینتی های سفید بوده و حتی زیباتر از آنها خودنمایی کند. این موضوع می تواند خانه شما را از منازل یکنواختی که در همه جا مشاهده می کنید، بکل جدا کند. جالب اینجاست که مشکی هم به همان میزان رنگ سفید، رنگی کلاسیک محسوب شده و در دکوراسیون خانه های مدرن، سنتی و کلاسیک کاربرد دارد. در این مطلب با بیش از 30 مدل رو کابینتی مشکی روبرو خواهید شد که حالت بسیار خاصی به دکوراسیون آشپزخانه می دهند. بیشتر عکس هایی که در ادامه مشاهده خواهید نمود، در آشپزخانه های امروزی بکار رفته اند، بنابراین تمام نکات مربوط طراحی مد روز هم در این آشپزخانه ها رعایت شده است.

30 مدل صفحه کابینت مشکی در آشپزخانه های شیک امروزی

همانطور که می دانید، تضاد یکی از تکنیک های بسیار تاثیرگذاری در طراحی داخلی استفاده است. اگر مطالب وبسایت اتاق را دنبال نموده باشید، حتما به وفور دیده اید که در خصوص تضاد در مباحث مختلف صحبت نموده ایم. یکی از قوی ترین ترکیب های رنگی برای ایجاد تضاد، استفاده از رنگ های سفید و سیاه یا تیره و مشکی در کنار هم است. از آنجایی که در آشپزخانه خیلی کم پیش می آید رنگ کابینت مشکی در تمام کابینت ها استفاده گردد، می توان عوض کابینت ها، از صفحه کابینت مشکی استفاده نموده و خود کابینت ها را به رنگ روشن درآورد. این کار تضادی قوی در دکوراسیون ایجاد می نماید طوریکه دیزاین آشپزخانه را بسیار مجذوب نماینده، مرتب و متفاوت نشان می دهد.

یکی دیگر از ترکیب های عالی و البته بسیار ساده برای بکار بردن رنگ مشکی در آشپزخانه، ترکیب کابینت های چوبی با رنگ قهوه ای خود چوب و صفحه کابینت مشکی است. ترکیب قهوه ای و مشکی برای آنهایی که خواهان دکوراسیونی ساده اما لوکس و شیک هستند بشدت توصیه می گردد. این موضوع خصوصا وقتی کفپوش آشپزخانه هم تمی قهوه ای داشته باشد فوق العاده عالی جواب می دهد. از آنجایی که رنگ قهوه ای و مشکی هر دو رنگی خنثی هستند، فرصتی بسیار مناسب برای بنمایش گذاشتن رنگ های مجذوب نماینده دیگر در قسمت های مختلف آشپزخانه خواهید داشت. یک مثال می تواند استفاده از جایگاه های اپن شیک با رنگ های مجذوب نمایندهی مثل صورتی یا قرمز باشد. آشپزخانه های مشکی قهوه ای تمی تقریبا مردانه دارند، با اضافه کردن رنگ های فمینیستی مثل صورتی، سبز یا نارنجی می توانید تعادل را در فضا برقرار کنید.

آنهایی که قصد بازسازی یا نوسازی دکوراسیون آشپزخانه را دارند و از طرفی نمی خواهند هزینه خیلی زیادی برای این کار بپرددازند، یکی از برترین راه ها تعویض درب کابینت آشپزخانه با مدل های تازه سفید رنگ و تعویض روکابینتی قدیمی با صفحه کابینت مشکی است. ترکیب سفید و مشکی ساده ترین ترکیب برای ایجاد تضاد در دکوراسیون داخلی است. این روش در آشپزخانه اپن و بسته که نور کمی دریافت می نمایند هم مناسب خواهد بود. برای آشپزخانه هایی که پلان باز بوده و نور کافی در طول روز دریافت می نمایند، می توانید میزان رنگ مشکی را افزایش داده و مثلا دستگیره یا کابینت ویترین آشپزخانه را به رنگ مشکی انتخاب کنید.

سفید و مشکی تنها ترکیب متضاد محبوب در طراحی داخلی نیست، رنگ بژ تناژهای بسیار زیبایی دارد که در آشپزخانه هم بخوبی خودنمایی می نمایند. ترکیب روکابینتی مشکی با کابینت های رنگ بژ برای آشپزخانه های که فضای کمی دارند و از طرفی نمی خواهند از رنگ سفید در دکوراسیون استفاده نمایند، جایگزینی بسیار عالی است. برای افزایش کلاس و زیبایی آشپزخانه، انتخاب دستگیره های فلزی مات یا براق و قرار دادن جایگاه های اپن با بدنه فلزی استیل، ایده ای هوشمندانه است.

البته که ما در وبسایت اتاق جایگاهی بسیار خاص برای طرح های شجاعانه و متفاوت قائل می شویم، دکوراسیون تمام مشکی در آشپزخانه، مدلی نیست که به مزاق خیلی از خانه دارها خوش بیاید، اما این طرح در صورت اجرای درست، کوراسیونی بسیار لوکس و شیک در آشپزخانه ایجاد نموده و آنرا به نقطه کانونی دکوراسیون تبدیل می نماید. دیوار زمینه آشپزخانه برای این روش اجرا سفید انتخاب می گردد اما نورپردازی مناسب در چنین آشپزخانه هایی بسیار حائز اهمیت است، اگر درون آشپزخانه پنجره ای عظیم و رو به نور آفتاب دارید، مسئله ای از لحاظ سنگینی و تاریکی بیش از حد فضا نخواهد داشت. ایجاد یک سیستم نورپردازی صحیح در آشپزخانه در طول شب هم امری حیاتی است. البته بجای رنگ مشکی می توانید از رنگ های تیره مثل قهوه ای تیره یا خاکستری تیره هم بهره ببرید. به عبارت دیگر ایجاد کمی تفاوت بین صفحه کابینت مشکی با کابیت های تیره ولی اندکی روشن از رو کابینتی، روش مطمئن تر و محبوب تری محسوب می گردد. شکل های زیر بخوبی این موضوع را نشان می دهند.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: اتاق
انتشار: 26 آبان 1400 بروزرسانی: 26 آبان 1400 گردآورنده: banima.ir شناسه مطلب: 17141

به "30 مدل صفحه کابینت مشکی در آشپزخانه های شیک امروزی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "30 مدل صفحه کابینت مشکی در آشپزخانه های شیک امروزی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید