790 آبادی به گستره شبکه روستایی ایرانسل افزوده شد

به گزارش بانیما، ایرانسل در نیمه اول امسال، 790 آبادی را به مناطق تحت پوشش خدمات مکالمه و اینترنت پرسرعت شبکه تلفن همراه خود اضافه نمود.

790 آبادی به گستره شبکه روستایی ایرانسل افزوده شد

به گزارش روابط عمومی ایرانسل، در نیمه اول سال 1398، آبادی هایی که تحت پوشش شبکه های2G، 3G و 4G ایرانسل قرار گرفته اند، به 17هزار و 349 آبادی رسیده است که از این تعداد، 790 آبادی در 6ماهه اول امسال تجهیز شده اند.

این اقدام ایرانسل، منجر به افزایش دسترسی ارتباطی 650هزار مشترک در مناطق روستایی شده است. تا خاتمه اسفندماه سال 97، حدود 11 میلیون و 500 نفر در مناطق روستایی از شبکه ایرانسل بهره می گرفتند و با توجه به اقدامات انجام شده، تعداد این افراد از مرز 12 میلیون نفر عبور کرده است.

ایرانسل، به عنوان بزرگترین اپراتور دیتای ایران، همواره در تلاش است تا مشترکان تلفن همراه کشور، بهترین و بالاترین خدمات را برای مکالمه و اینترنت پرسرعت همراه، در اختیار داشته باشند تا تجربه بهتری از زندگی دیجیتال به دست آورند.

گسترش شبکه روستایی با حمایت مجری توسعه ارتباطات روستایی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و با استفاده از سهم پروژه خدمات عمومی اجباری یا USO (Universal Services Obligation) از درآمد ایرانسل، تأمین شده است تا عدالت ارتباطی مدنظر وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات محقق شود.

2121

dorezamin.com: بیاید با هم به دور زمین چرخی بزنیم و همه چیز را از نزدیک ببینیم

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 22 مهر 1400 بروزرسانی: 22 مهر 1400 گردآورنده: banima.ir شناسه مطلب: 5366

به "790 آبادی به گستره شبکه روستایی ایرانسل افزوده شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "790 آبادی به گستره شبکه روستایی ایرانسل افزوده شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید