انتقاد رکابزن ملی پوش ایران: فدراسیون اصلا نمی داند حمایت یعنی چه!، رکابزن چینی به وضعیتم خندید

به گزارش بانیما، رکابزن ملی پوش ایران گفت: به دنبال این هستم یک تیم اروپایی خوب پیدا کنم و از ایران بروم چون کسی اهمیت نمی دهد، رکابزن چینی در تور دوچرخه سواری ایران- آذربایجان وقتی متوجه شد فقط همین مسابقه را شرکت نموده ام به من خندید.

انتقاد رکابزن ملی پوش ایران: فدراسیون اصلا نمی داند حمایت یعنی چه!، رکابزن چینی به وضعیتم خندید

به گزارش خبرنگاران، محمد گنج خانلو در تور دوچرخه سواری ایران - آذربایجان قهرمان مرحله اول و ششم تور شد و پیراهن امتیازی تور را هم به دست آورد تا در بین رکابزنان ایرانی بهترین عملکرد را داشته باشد. گنج خانلو در گفت و گو با خبرنگاران در باره تور آذربایجان اعلام کرد: تور آذربایجان با وجود اینکه ابتدا در برگزاری آن اما و اگر آمد اما خوب برگزار گردید و نمی توان بهانه ای گرفت. امیدوارم این تور همچنان پا برجا باشد چراکه همین یک تور دیگر برای ما مانده است. فقط مسئله ای که وجود داشت این بود که جوایز دلاری را پرداخت نکردند و گفتند بعد از جواب تست دوپینگ پرداخت می گردد. این در حالی است که جواب ها حداکثر تا 20روز دیگر می آید. البته ما سوال کردیم گفتند پاداش ها را به صورت ریالی پرداخت می نمایند. از طرفی برخی امکانات را برای تیم های خارجی در نظر گرفتند، مثلا به آنها ماشین می دادند در حالی که تیم های ایرانی خودشان باید ماشین را تامین می کردند. وقتی ما تور ترکیه رفته بودیم شرایط برعکس بود یعنی میزبان تمام امکانات را برای تیم خودشان در نظر گرفته بود.

گنج خانلو با اشاره به اینکه بعد از تور ایران - آذربایجان وضعیت حضور رکابزنان ایرانی در مسابقات تعیین نیست، توضیح داد: دنبال تیم خوب اروپایی هستم که از ایران بروم چون کسی اهمیت نمی دهد اما شدید مشکل ویزا داریم مگر اینکه فدراسیون حمایت کند که فدراسیون هم اصلا نمی داند حمایت یعنی چه. سال به سال عمرمان می گذرد اما کاری برایمان نمی نمایند. وضعیت برگزاری لیگ هم صفر است.

او ادامه داد: در همین تور آذربایجان با رکابزنان کشورهای دیگر حرف می زدیم یکی می گفت تا الان 15 هزار کیلومتر مسابقه رفته است. یکی دیگر می گفت تا الان در 8 تور شرکت نموده و یک رکابزن دیگر هم تعریف می کرد تیمش از همان اول 15 مسابقه را برنامه ریزی می نماید که در آن رکاب بزند. این در حالی است که برخی از آنها اصلا در حد و اندازه من هم نبودند. همچنین رکابزن چینی از من پرسید به مسابقات چین و اندونزی می آیم که گفتم نه و فقط همین تور ایران - آذربایجان بوده که در آن شرکت کردم بعد به من خندید و رفت. واقعا ما اصلا هیچ کارمان تعیین نیست و همین نتیجه ای که من در تور ایران - آذربایجان گرفتم هم برای خودم تعجب آور بود.

او در مورد اینکه فدراسیون رکابزنی را به قهرمانی دنیا اعزام نکرد، گفت: من دوست داشتم در قهرمانی دنیا شرکت کنم اما فدراسیون گفت ویزا نمی دهند درحالی که رییس فدراسیون ویزا گرفت و رفت و حالاهر حرفی هم که بزنیم ناراحت می شوند. اما کمپ سوییس قبلا رکابزنان زیر 20سال را می گرفت اما فدراسیون آنقدر بدهی دارد که دیگر ایرانی ها را نمی خواهند البته فکر می کنم خود فدراسیون با هزینه خود بتواند ورزشکار بفرستد اما این کار را هم انجام نمی دهد. فقط توقع دارند قهرمانی آسیا که می گردد خوب پا بزنیم.

گنج خانلو اضافه کرد: دیگر روحیه ای برای کسی نمانده و دوچرخه سواری نابود گردیده است ما هم دیگر داریم زور آخرمان را می زنیم امیدوارم که وضعیت درست گردد. ما فقط می خواهیم فراموشمان ننمایند و به مسابقات و کاپ ها اعزام شویم.

dorezamin.com: بیاید با هم به دور زمین چرخی بزنیم و همه چیز را از نزدیک ببینیم

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 22 مهر 1400 بروزرسانی: 22 مهر 1400 گردآورنده: banima.ir شناسه مطلب: 776

به "انتقاد رکابزن ملی پوش ایران: فدراسیون اصلا نمی داند حمایت یعنی چه!، رکابزن چینی به وضعیتم خندید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتقاد رکابزن ملی پوش ایران: فدراسیون اصلا نمی داند حمایت یعنی چه!، رکابزن چینی به وضعیتم خندید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید