اولین هنرستان کار و دانش هنرهای ایرانی اسلامی نیازمند تخصیص بودجه

به گزارش بانیما، دبیر شهر جهانی گوهر سنگ ها گفت: ساخت اولین هنرستان کار و دانش هنرهای ایرانی اسلامی در مشهد نیازمند تخصیص بودجه است .

اولین هنرستان کار و دانش هنرهای ایرانی اسلامی نیازمند تخصیص بودجه

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان رضوی، ملیحه سلطانی امروز 19 اسفند به همراه کارشناسان اداره کل آموزشهای فنی وحرفه ای و کار دانش آموزش پرورش خراسان رضوی از پروژه ساخت این مدرسه بازدید کرد و در جریان میزان پیشرفت فیزیکی این پروژه نهاده شد.

او در ابن باره اظهار کرد: به دنبال اخذ امتیاز شهر جهانی گوهر سنگها و در راستای برنامه های راهبردی بخش توسعه آموزش در مقطع متوسطه، دبیرخانه شهر جهانی، مصوبه هم افزایی با اداره کل آموزش و پرورش استان مبنی بر تاسیس این هنرستان که در آن رشته های مرتبط با گوهر سنگها از قبیل تراش گوهر و طراحی و ساخت زیور آلات در کنار سایر رشته های مهارتی از اولویت برخوردار است را در آذر ماه 1395 از معاونت استانداری خراسان رضوی اخذ و طی پیگیریهای دو ساله در تاریخ 97/4/27 نهایی شد.

او ادامه داد: در گزارش مهندس ناظر ساختمانی، این پروژه تا کنون روند خوبی را طی نموده است ولی برای نهایی شدن و بهره برداری نیازمند تخصیص کامل بودجه مقرر از سوی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان است.

dorezamin.com: بیاید با هم به دور زمین چرخی بزنیم و همه چیز را از نزدیک ببینیم

منبع: میراث آریا
انتشار: 22 مهر 1400 بروزرسانی: 22 مهر 1400 گردآورنده: banima.ir شناسه مطلب: 2117

به "اولین هنرستان کار و دانش هنرهای ایرانی اسلامی نیازمند تخصیص بودجه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اولین هنرستان کار و دانش هنرهای ایرانی اسلامی نیازمند تخصیص بودجه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید