بدون توجه به داشته های تاریخی خود پیشرفت نخواهیم کرد

به گزارش بانیما، به گزارش خبرنگاران، جعفر مروارید صبح جمعه در اختتامیه هفته فرهنگی شهرستان های خراسان رضوی اظهار کرد: تجمیع هفته های فرهنگی شهرستانها با رویکرد امید ونشاط دیپلماسی فرهنگی و تعمیق فرهنگ مصاحبه و پیشگیری از آسیب های اجتماعی و معرفی ظرفیت های استان وایجاد فضای همگرایی وانسجام ملی صورت پذیرفت.

بدون توجه به داشته های تاریخی خود پیشرفت نخواهیم کرد

وی ادامه داد: خوشبختانه در مشهد ظرفیتی وجود دارد که می تواند به عنوان شهر بین المللی پذیرای گردشگر بینالمللی و توریسم دینی باشد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی بابیان این که مشهد 2017 را پشت سر گذاشته ایم گفت :در سال 2018 با اتکا بر توانایی های فرهنگی ظرفیت بین المللی مشهد، زیرساخت ها و میراث اسلامی ایرانی که قدرت آن را دارد که مشهد همانند ستاره ای در دنیا و کشورهای منطقه بدرخشد.

مروارید اضافه نمود :آنچه را که ما امروز در هفته های فرهنگی شاهد بودیم حضور سلایق مختلف سبک های زندگی متفاوت و تفاوتهای فرهنگی بود.

وی ادامه داد :هر جا جامعه ایران وجود دارد ،جامعه اهل تطبیق و اهل زندگی مسالمت آمیز است.

مروارید توضیح داد: ما در چهلمین سال انقلاب اگر بتوانیم مطالبات و خواسته های جوانان را با تکیه بر فرهنگ غنی گذشته و با تفسیر روزآمد از میراث گذشته به نمایش بگذاریم، بهترین خدمت را به نظام جمهوری اسلامی ایران انجام داده ایم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد خراسان رضوی اظهارکرد: هیچ ملتی نمی تواند بدون توجه به داشته های کهن خود پیشرفت و آینده ای را برای خود ترسیم کند.

dorezamin.com: بیاید با هم به دور زمین چرخی بزنیم و همه چیز را از نزدیک ببینیم

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 22 مهر 1400 بروزرسانی: 22 مهر 1400 گردآورنده: banima.ir شناسه مطلب: 458

به "بدون توجه به داشته های تاریخی خود پیشرفت نخواهیم کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بدون توجه به داشته های تاریخی خود پیشرفت نخواهیم کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید