روند کاهشی آسیب های اجتماعی طی دو سال گذشته در ایلام

به گزارش بانیما، به گزارش خبرنگاران، قاسم سلیمانی دشتکی روز سه شنبه در نشست با احزاب، سازمان های مردم نهاد و مشاورین جوان دستگاههای اجرایی که با حضور معصومه ابتکار معاون زنان و خانواده رئیس جمهور برگزار گردید، گفت: ما باید از بحث مطالعات آسیب های اجتماعی که سال های سال است در استان انجام می گردد به اجرایی کردن نتایج آنها در استان حرکت کنیم و در این راستا مذاکرات خوبی را مسئولین سازمان برنامه و بودجه داشته ایم.

روند کاهشی آسیب های اجتماعی طی دو سال گذشته در ایلام

وی با اشاره به روند رو به کاهش آسیب های اجتماعی در امسال نسبت به یکی دو سال گذشته، توضیح داد: حرکت های جمعی خیلی خوب و قوی در استان برای برطرف مسائل و معضلات اجتماعی شکل گرفته است.

استاندار ایلام عواقب جنگ تحمیلی، عدم توسعه یافتگی، بیکاری، تضاد بسیار عمیق فرهنگ سنتی و مدرن و فقر از اصلی ترین عوامل بروز آسیب های اجتماعی در ایلام دانست و راه حل برطرف این مسائل را عمل گرایی مدیران دانست.

وی بیان کرد: مسئولان سازمان برنامه و بودجه کشور قول داده اند در اعتبارات سال 98 توجه ویژه ای به بحث آسیب های اجتماعی داشته باشند و همچنین اگر کارگروه احتیاج به منابع مالی داشته باشد با ارائه طرح و پروپزال قوی اعتبارات آن را تأمین نمایند.

سلیمانی دشتکی گفت: طرح گفتگوی ملی خانواده در استان ایلام با کارگروه آسیب های اجتماعی ادغام گردد و در قالب یک مجموعه می تواند اقدامات موثری را در استان صورت دهد.

dorezamin.com: بیاید با هم به دور زمین چرخی بزنیم و همه چیز را از نزدیک ببینیم

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 22 مهر 1400 بروزرسانی: 22 مهر 1400 گردآورنده: banima.ir شناسه مطلب: 1282

به "روند کاهشی آسیب های اجتماعی طی دو سال گذشته در ایلام" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روند کاهشی آسیب های اجتماعی طی دو سال گذشته در ایلام"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید