شکوری: امکان انتقال سازمان یافته تماشاگران ایران در امارات نیست

به گزارش بانیما، به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال ابراهیم شکوری در آستانه دیدار ایران و ژاپن در مرحله نیمه نهایی رقابت های جام ملت های آسیا گفت: خوشبختانه در این دوره شاهد حمایت همه جانبه طرفداران تیم ملی در کلیه مسابقات بودیم و با وجود بُعد مسافت شهر العین، جمع قابل توجهی از علاقه مندان به تیم ملی خودشان را برای حمایت از تیم به محل برگزاری مسابقه رسانده اند.

شکوری: امکان انتقال سازمان یافته تماشاگران ایران در امارات نیست

وی اضافه کرد: متاسفانه به دلیل شرایط خاصی که در کشور میزبان وجود دارد امکان فراهم نمودن وسیله انتقال یکسان و سازمان یافته فوتبالدوستان ایرانی در امارات ایجاد نشد. با این وجود از کلیه طرفداران تیم ملی تشکر می کنیم که به هر شکل ممکن خودشان را به العین رسانده اند و طبق اطلاعاتی که داریم این روند فردا هم ادامه خواهد داشت.

سرپرست دبیر کلی فدراسیون فوتبال گفت: انشاءالله در مسابقه فردا با ژاپن شاهد حضور پرشور تماشاگران ایرانی در استادیوم العین خواهیم بود که یکصدا تیم ملی را تشویق می نمایند. همت و غیرت این طرفداران شایسته تقدیر است. این حمایت نشان دهنده میزان اهمیت و تاثیرگذاری تیم ملی فوتبال برای مردم عزیز و فوتبال دوست ایران است و فدراسیون فوتبال تمام کوشش خودش را برای موفقیت تیم ملی و خوشحالی مردم به کار می گیرد.

dorezamin.com: بیاید با هم به دور زمین چرخی بزنیم و همه چیز را از نزدیک ببینیم

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 22 مهر 1400 بروزرسانی: 22 مهر 1400 گردآورنده: banima.ir شناسه مطلب: 1688

به "شکوری: امکان انتقال سازمان یافته تماشاگران ایران در امارات نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شکوری: امکان انتقال سازمان یافته تماشاگران ایران در امارات نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید