میراث فرهنگی کهگیلویه و بویراحمد دستگاه برتر جشنواره شهید رجایی در حوزه اشتغال و اقتصاد مقاومتی شد

به گزارش بانیما، اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد دستگاه برتر جشنواره شهید رجایی در حوزه اشتغال و اقتصاد مقاومتی شد.

میراث فرهنگی کهگیلویه و بویراحمد دستگاه برتر جشنواره شهید رجایی در حوزه اشتغال و اقتصاد مقاومتی شد

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد، عصر چهار شنبه 7شهریور ماه 1397در آیینی با حضور رئیس سازمان ملی بهره وری ایران، دستگاه های اجرایی برتر استان کهگیلویه و بویراحمد در جشنواره شهید رجایی معرفی شدند.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کهگیلویه و بویراحمد در این آیین اظهار کرد: دستگاه های اجرایی استان در دو بعد شاخص های اختصاصی و عمومی ارزیابی می شوند که سقف امتیاز در این شاخص ها دو هزار امتیاز است.

او اضافه کرد: تعداد شاخص های اختصاصی بسته به توضیح وظایف دستگاه ها متفاوت بوده و شاخص های عمومی 29 شاخص در 73 زیرشاخص و در قالب هفت محور شامل اصلاح ساختار سازمانی، توسعه دولت الکترونیک و هوشمندسازی اداری، مدیریت سرمایه انسانی، شفافیت و مدیریت مالی، بهبود فضای کسب و کار، ارتقای سلامت اداری، مسئولیت پذیری و پاسخگویی و استقرار نظام مدیریت عملکرد هستند.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کهگیلویه و بویراحمد گفت: از 15 بهمن ماه سال گذشته تا 15 اردیبهشت سال جاری به مدت دو ماه دستگاه ها فرصت داشتند خود ارزیابی نموده و به تأیید ستاد دستگاه رسانده باشند.

نوروزی با بیان اینکه سال جاری 60 دستگاه را ارزیابی کردیم، مطرح کرد: دستگاه های اجرایی استان از یک هزار امتیاز شاخص های عمومی نمره 425.03 و در شاخص های اختصاصی از هزار امتیاز نمره 883.06 گرفتند.

او ابراز کرد: از 60 دستگاهی که در پنج گروه ارزیابی شدند 20 دستگاه در حوزه های مختلف برگزیده شدند.

اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، بانک های ملی و کشاورزی و شرکت گاز، کمیته امداد و صنعت و معدن به عنوان بانک ها و دستگاه های برتر در شاخص های اقتصاد مقاومتی، اشتغال و سرمایه گذاری معرفی شدند.

در گروه شرکت ها، بانک ها و بیمه ها شرکت آب منطقه ای، در گروه علمی، فرهنگی و آموزشی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، در گروه عمومی اجتماعی و قضایی اداره کل زندان ها، در گروه زیربنایی و تولیدی سازمان جهاد کشاورزی و در گروه حمایتی، سلامتی و بهداشت اداره کل بیمه سلامت به عنوان دستگاه های برتر انتخاب شدند.

اداره کل محیط زیست، سازمان بهزیستی و اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای به عنوان دستگاه های برتر در بخش شاخص های عمومی و اداره کل امور مالیاتی، آب و فاضلاب شهری و پزشکی قانونی به عنوان دستگاه های برتر در بخش شاخص های اختصاصی معرفی شدند.

dorezamin.com: بیاید با هم به دور زمین چرخی بزنیم و همه چیز را از نزدیک ببینیم

منبع: میراث آریا
انتشار: 22 مهر 1400 بروزرسانی: 22 مهر 1400 گردآورنده: banima.ir شناسه مطلب: 364

به "میراث فرهنگی کهگیلویه و بویراحمد دستگاه برتر جشنواره شهید رجایی در حوزه اشتغال و اقتصاد مقاومتی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "میراث فرهنگی کهگیلویه و بویراحمد دستگاه برتر جشنواره شهید رجایی در حوزه اشتغال و اقتصاد مقاومتی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید