ویسی: اگر شاهین لیگ رجحان نشود، یعنی کاری انجام نداده ام، چرا برای تیم ملی مربی خارجی بیاوریم؟

به گزارش بانیما، عبدالله ویسی سرمربی تیم فوتبال شاهین بوشهر گفت: اگر این تیم به لیگ برتر صعود نکند، یعنی کاری انجام نداده ام.

ویسی: اگر شاهین لیگ رجحان نشود، یعنی کاری انجام نداده ام، چرا برای تیم ملی مربی خارجی بیاوریم؟

عبدالله ویسی در مصاحبه با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، در مورد قبول راهنمایی تیم فوتبال شاهین بوشهر گفت: شاهین پتانسیل خوبی دارد، من روز دوشنبه در تمرین این تیم حاضر شدم و دیدم که می توان کارهای بزرگی انجام داد. هدف باشگاه صعود به لیگ برتر است، طبیعتا هدف من هم این است که تیم به لیگ برتر صعود کند. شاهین در رده سوم جدول واقع شده است و اگر به لیگ برتر صعود نکنیم، یعنی من کاری انجام نداده ام.

سرمربی تیم فوتبال شاهین بوشهر در پاسخ به این پرسش که آیا قرار نیست مسائل مالی بازیکنان رفع گردد تاکید نمود: باشگاه 40 درصد به بازیکنان پول داده و این در لیگ دسته اول کم نیست. شاید بعضی تیم ها 50 یا 60 درصد پول داده باشند اما 40 درصد هم کم نیست و بازیکنان باید منطقی فکر نمایند. باشگاه در کوشش است تا باز هم به بازیکنان پول تزریق کند و انشالله این اتفاق رخ خواهد داد.

ویسی در قسمت دیگری از حرف هایش با اشاره به بحث انتخاب جانشین کی روش و اینکه مربی ایرانی بهتر است یا خارجی، گفت: خیلی ها می گویند جانشین کی روش یا باید در حد این مربی باشد یا اینکه مربی بزرگتری بیاوریم ولی سوال من این است که چرا نباید به مربی ایرانی فکر و از نیروهای خودمان استفاده کنیم؟ در فوتبال خودمان شخصیت های ممتازی داریم که در جهان و آسیا شناخته شده هستند و چه ایرادی دارد که به مربی ایرانی هم 8 سال مثل کی روش زمان بدهیم و امکانات هم در اختیارش بگذاریم.

وی اعلام نمود: رهبر معظم انقلاب سال 97 را سال حمایت از کالای ایرانی نامیدند و چرا در این سال نباید از مربیان ایرانی استفاده کنیم؟ در این سال تعداد مربیان خارجی بیشتر شد و این اتفاق در لیگ دسته اول هم بیشتر شده است. ما باید به مربیان ایرانی هم زمان و فرصت بدهیم و آنها با هزینه کمتر و انگیزه بالا می توانند خودشان را نشان دهند. الان اگر بخواهیم مربی خارجی بیاوریم باز هم باید هزینه سنگینی انجام دهیم و این در حالی است که شرایط مالی کشور حساس است، ما چرا باید در چنین وضعیتی مربی خارجی بیاوریم؟ طبق فرمایش رهبر انقلاب، باید از نیروی های ایرانی بهترین استفاده را ببریم.

dorezamin.com: بیاید با هم به دور زمین چرخی بزنیم و همه چیز را از نزدیک ببینیم

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 22 مهر 1400 بروزرسانی: 22 مهر 1400 گردآورنده: banima.ir شناسه مطلب: 1770

به "ویسی: اگر شاهین لیگ رجحان نشود، یعنی کاری انجام نداده ام، چرا برای تیم ملی مربی خارجی بیاوریم؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ویسی: اگر شاهین لیگ رجحان نشود، یعنی کاری انجام نداده ام، چرا برای تیم ملی مربی خارجی بیاوریم؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید