کتابخانه عمومی امام زاده محمد(ع) بخش درب گنبد بازگشایی شد

به گزارش بانیما، به گزارش خبرنگاران، آئین بازگشایی کتابخانه عمومی امامزاده محمد(ع) بخش درب گنبد شهرستان کوهدشت با حضور مدیرکل کتابخانه های عمومی لرستان و جمعی از مسئولین و مدیران بخش درب گنبد کوهدشت برگزار گردید.

کتابخانه عمومی امام زاده محمد(ع) بخش درب گنبد بازگشایی شد

فرشته طهماسبی مدیرکل کتابخانه های عمومی لرستان در این مراسم از مساعدت و همدلی مسئولین برای راه اندازی کتابخانه عمومی بخش درب گنبد تشکر کرد و ابراز امیدواری کرد که با بازگشایی این کتابخانه شاهد ارائه خدمات کتابخانه ای و اجرای فعالیت های فرهنگی جانبی در میان عموم مردم این منطقه باشیم.

وی لزوم گسترش فرهنگ مطالعه و کتابخوانی در میان آحاد مختلف مردم و به ویژه مردم بخش ها و مناطق محروم را یادآور شد و عنوان داشت: استعدادها و قابلیت های فروانی در این مناطق وجود دارد که باید برای آنها برنامه ریزی ویژه ای در نظر گرفته گردد و در همین راستا یکی از بهترین مکان های کسب دانش و شکوفایی این استعدادها و توانایی ها، کتابخانه های عمومی هستند.

مدیرکل کتابخانه های عمومی لرستان، فاصله دریافت نسل جوان از مطالعه و کتابخوانی را یکی از آسیب های عمده فرهنگی جامعه امروزی برشمرد و گفت: برای کسب علم و دانش حقیقی باید به وسیله مطلوب آن که همان مطالعه و پژوهش است اقدام کنیم.

طهماسبی، ضعف نظام آموزشی را از دیگر آسیب های موجود در حوزه مطالعه و کتابخوانی برشمرد و گفت: متاسفانه نظام تعلیم و تربیت به گونه ای است که دانش آموزان را از مطالعه کتاب های غیر درسی منع می نماید و این خود تهدید عمده ای است که باعث دوری دانش آموزان از مطالعه و کتابخوانی می گردد.

بهزاد ابراهیمی، بخشدار بخش درب گنبد نیز در این مراسم از اهتمام و پی گیری اداره کل کتابخانه های عمومی لرستان برای بازگشایی کتابخانه عمومی امامزاده محمد(ع) تشکر کرد و ابراز امیدواری کرد که با بازگشایی این کتابخانه شاهد رونق و گسترش فرهنگ مطالعه و کتابخوانی در میان آحاد مختلف مردم این منطقه باشیم.

dorezamin.com: بیاید با هم به دور زمین چرخی بزنیم و همه چیز را از نزدیک ببینیم

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 22 مهر 1400 بروزرسانی: 22 مهر 1400 گردآورنده: banima.ir شناسه مطلب: 1434

به "کتابخانه عمومی امام زاده محمد(ع) بخش درب گنبد بازگشایی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کتابخانه عمومی امام زاده محمد(ع) بخش درب گنبد بازگشایی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید